Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine zapeko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.zapeko.si pravice kupcev in poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.
S spletno trgovino www.zapeko.si upravlja podjetje Petras Petra Šunko s.p., Trpinova cesta 26c, 2342 Ruše (v nadaljevanju ‘ponudnik’). Kupec je oseba, ki uporablja spletno trgovino (v nadaljevanju ‘uporabnik’).
Splošne pogoje poslovanja je ponudnik objavil na spletni strani www.zapeko.si in so veljavni od _________. V podjetju Petras, Petra Šunko s.p., si pridržujemo pravico do spremembe pogojev poslovanja spletne strani, brez predhodnega obvestila.
Nakup in dostava blaga je možna samo na ozemlju Republike Slovenije.
PODATKI O PODJETJU
Petras, Petra Šunko s.p.
PE Petralicious
Trpinova ulica 26b
2342 Ruše
ID za DDV: SI31935303 DDV zavezanec.
Matična številka: 8847444000
Poslovni račun odprt pri Nova KBM d. d.: SI56 0400 0027 6397 367 367
Datum vpisa v sodni register: 8. 4. 2021, Okrožno sodišče v Maribor.
Telefonska številka: +386 41 560 916
E-mail naslov: info@zapeko.si
DOSTOPNOST INFORMACIJ:
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično številko in davčno številko),
- b) kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
- c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- g) način plačila in dostave,
- h) časovno veljavnost ponudbe,
- i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA:
Ponudba izdelkov na spletni strani www.zapeko.si se hitro in pogosto spreminja in ažurira. Trudimo se, da naročene izdelke in izdelke, ki jih ni več na zalogi dobavimo v najkrajšem možnem času. Če pride do napake in izdelka, ki ste ga naročili ni več na zalogi, vas obvestimo in v primeru predpračila vrnemo kupnino. Zaradi poslovanja preko interneta, se lahko zgodi, da kakšnega izdelka ne moremo več dobavit, zato si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe zaradi nezmožnosti dobave izdelka.
NAROČILA IN POSTOPEK NAKUPA:
Naročanje poteka preko interneta in sicer 24 ur na dan, vse dni v letu.
- IZBIRA IZDELKA OZ. IZDELKOV
Na spletni strani www.zapeko.si izberete izdelek in ga dodate v svojo košarico s klikom na gumb ‘dodaj v košarico’. V nadaljevanju lahko nadaljujete z nakupom drugih izdelkov, vaši izbrani izdelki pa ostanejo v košarici do zaključka nakupa.
- ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE:
V zgornjem desnem kotu spletne strani www.zapeko.si se nahaja ikona, ki predstavlja košarico. Ob kliku na ikono, se vam prikažejo izdelki, ki ste jih med nakupovanjem dodali v košarico. Če želite določen izdelek odstraniti iz košarice, morate kliknit na križec (x), ki se nahaja zraven izdelka. Po tem dejanju, morate klikniti gumn ‘posodobi košarico’, da se vaša košarica posodobi. Če želite v košarico dodati še kakšen izdelek, kliknete gumb ‘nadaljuj z nakupovanjem’ in se vrnete v spletno trgovino.
- NAKUPOVALNA KOŠARICA
Če želite nakup dokončati, morate izpolniti potrebna polja:
- KODA POPUSTA: če imate kodo za popust, jo vnesete v polje ‘koda kupona’ in za tem kliknete gumb ‘unovči kupon’,
- Dostavo trenutno nudimo preko Pošta Slovenija. Strošek dostave je 3,90€. Izjemoma se lahko dogovorimo za osebni prevzem, vendar se je potrebno predhodno najaviti in uskladiti.
- S klikom ‘nadaljuj na blagajno’ se vam prikaže zavihek PODROBNOSTI PLAČILA, kjer morate izpolniti vse potrebne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, ulica, poštna številka, mesto, telefon in e-poštni naslov).
- Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu in plačilo s plačilno kartico.
- V razdelku ‘vaše naročilo’ so izpisani izdelki, ki ste jih dodali v košarico, cena posameznega izdelka, končni znesek, znesek dostave in znesek DDV vrednosti.
- Pred zaključkom nakupa, se morati strinjati s tem, da ste prebrali in se strinjate s pogoji poslovanja spletne strani.
- ZAKLJUČEK NAROČILA
Pred zaključkom naročila, uporabnik pregleda vse podatke, ki jih je posredoval za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘kupite sedaj’.
NAČINI PLAČILA IN CENE:
Vse cene na spletni strani www.zapeko.si so v evrih in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave/poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino zapeko.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Načini plačila:
- PLAČILO PO POVZETJU: je omogočeno, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelki dostavijo na njegov izbran naslov, preko dostavne službe. Kupec poravna vrednost nakupa in poštnino z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu. V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, vam pošiljko dostavi kurirska služba v roku njihovega delovnega časa. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti.
- PLAČILO PO PREDRAČUNU NA TRR: uporabnik nakaže vrednost nakupa in poštnine na TRR spletne trgovine zapeko.si Po oddaji naročila je uporabniku na izbrani elektronski naslov poslano obvestilo o sprejetem naročilu, skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR račun. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja www.zapeko.si v roku 2 dni po prejemu predračuna. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja www.zapeko.si v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.
- PLAČILO S PLAČILNO KARTICO: uporabnik/kupec poravna znesek nakupa in poštnine s kreditno kartico.
- RAČUN: ker želimo biti okoljevarstveni poskušamo poslovati s čim manj papirja, zato boste račun v elektronski obliki dobili na svoj izbran elektronski naslov po prejemu oz. plačilu izdelka. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
DOSTAVA:
Če so artikli na zalogi, pošljemo kupcu paket najkasneje v treh delovnih dneh od sprejema naročila, večinoma pa so vsa naročila oddana do 13. ure odposlana še isti dan. Kadar gre za naročilu po povpraševanju ali naročilo večjih količin, ki jih je treba dobiti od dobavitelja, je rok dobave do 10 delovnih dni. Pri plačilu po predračunu, oddamo pošiljko naprej takoj, ko je znesek viden na našem TRR ali po prejemu potrdila o plačilu. Za dostavo pošiljk skrbi dostavna služba Pošta Slovenije. Pošiljk ne oddajamo v dostavo ob sobotah, nedeljah in praznikih.
Pri vseh načinih plačila je znesek dostave enoten in sicer 3,90€. Pri nakupu nad 50,00€ vam poštnino, ne glede na način plačila, plača www.zapeko.si
PREKINITEV NAROČILA/POGODBE:
Vsak kupec lahko zakonsko prekine naročilo. To pomeni, da ko kupec paket prevzame, ima čas 14 dni, da prekine naročilo, bodisi nam to sporoči pisno na elektronski naslov info@zapeko.si. Nepoškodovani in neodprti izdelki se vrnejo na naslov spletne trgovine (Trpinova ulica 26b), Petras, Petra Šunko s.p. pa mu bo vrnil celotno kupnino izdelka. Cena poštnine v vračilo ni vključena. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za vrnjeno blago in obrazec za vračilo izdelkov, ki ga dobi na koncu pogojev poslovanja. V obrazec vpiše vse osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema vrnjenih izdelkov.
Ni možno vračilo artiklov, ki zaradi svoje narave niso primerna za vračilo, so hitro pokvarljiva ali jim hitro preteče rok uporabe (živilski artikli).
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Za namerno povzročene stroške, kar v praksi pomeni, da kupec ne prevzame naročenega paketa, se sklepa, da pogodba še vedno velja, zato je kupec oz. naročnik dolžan kriti stroške, ki jih je s tem povzročil. Za to mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe/naročila ni prekinil.
STVARNE NAPAKE:
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh (2) let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.
Za prijavo stvarne napake prosim izpolnite obrazec, ki ga najdete na koncu pogojev poslovanja.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
VARNOST:
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil in plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov ter video in avdio zapisov. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, povzročeno zaradi netočnih in neresničnih podatkov.
ZASEBNOST:
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletnega portala www.zapeko.si. Zbrane osebne podatke bo upravljavec porabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.
www.zapeko.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani so last upravljalca spletne strani in bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Za potrebe poslovanja spletne trgovine www.zapeko.si upravljalec zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- naslov,
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
- kontaktno telefonsko številko,
- geslo
- naročila
Za točnost podatkov upravljalec strani ne odgovarja.
Podatki, ki jih upravljalec strani zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov upravljalca strani.
Dostavni službi bo upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da nam s pisno izjavo sporočijo preklic registracije.
KOMUNIKACIJA:
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če uporabnik ob registraciji označi strinjanje z obveščanjem s strani www.zapeko.si Oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih – jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Omogočeno je, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih pregledamo. www.zapeko.si si pridržuje pravico do neobjave mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in www.zapeko.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Www.zapeko.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu www.zapeko.si vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na spletno trgovino www.zapeko.si
KODE ZA POPUST:
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine www.zapeko.si Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
OMEJITEV IN IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI:
Po najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da www.zapeko.si včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
PRITOŽBE IN SPORI:
Trudimo se po vseh močeh izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zapeko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. www.zapeko.si bo v roku 3 delovnih dni potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Petras, Petra Šunko s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
PRAVNO OBVESTILO:
Spletna trgovina www.zapeko.si vsi podatki na njej in objavljene vsebine so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Ni jih dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Blagovne in storitvene znamke ter logotipi (npr. znamka in logotip PETRALICIOUS), objavljeni na spletni strani, so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih blagovnih in storitvenih znamk ter logotipov ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena ponudnika.